vrijdag 3 januari 2014

Super Girls!

Mijn meiden zijn natuurlijk mijn SUPER meiden en onlangs heb dan ook voor hen SUPER capes gemaakt!

Ik deed het idee op vanop een facebook pagina van een kennis, die een naaigroepje heeft. Het zag er geweldig uit, het was dan ook gemaakt met zo'n zijde stof maar die had ik jammer genoeg niet in huis maar ik had wel roze stof en glitter flockfolie dus...daarmee ging ik het doen!

Wanneer ik het opzocht op Google vond ik wel heel speciale, mooie en vooral moeilijke manieren. Je hebt er met een opstaande kraag, met een kap maar jah ik wou het dus op een eenvoudige manier maken waardoor ik eigenlijk gewoon een soort ' brede kegel' heb uitgeknipt en daarna een gat geknipt aan de punt van de kegel. En daarna het bovenste vd 'kegel' afgerond. Misschien een ietswat rare beschrijfving maar ik denk dat je het wel een beetje snapt als je hieronder naar de prent kijkt, niet?

Voor Nina heb ik nog een maskertje gemaakt, Lucie wou geen.


Lucie was het sterrenmeisje en Nina: bliksemmeisje!

SuperWOMANNNNNNNN!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen