woensdag 8 januari 2014

SOS Streepjes jurk

Ik had speciaal voor de feestdagen een supere leuke jurk gevonden:

Die droeg ik dus op kerstavond en de dag nadien steek ik het in de wasmachine en het kwam er jammergenoeg helemaal grauw uit :( . 
Ik heb het nog eens in de wasmachine gestoken, ik dacht dat het misschien aan de andere spullen lag die erbij gewassen werden of zo maar neen..het was gebeurd...mijn mooi jurkje was eraan.


Ik had wel nog een rode textielkleurstof staan en aangezien mijn jurk er toch niet meer uitzag dat ik, ik kan het maar eens proberen en dus ik heb het rood gekleurd en het is SUPER !!!

Check it out!


Maar het was in de winkel nog in mijn maat aanwezig dus ik heb het originele ook nog eens gekocht...tot mijn man's frustratie :) 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen