zaterdag 11 januari 2014

Slaapmaskertje van schort

Ik heb van mijn moeder verschillende stofjes gekregen die ze niet meer nodig had en tussen die stoffen zat ook een oude schort van haar. 

Ze wou hem niet wegdoen omdat ze de print zo mooi vond en daarom heb ik 'geprobeerd' om er een slaapmaskertje van te maken:

Ik heb zo'n patroontje gevonden op internet, afgedrukt en 2x overgetekend op de stof. 



Ik heb dan nog eens hetzelfde gedaan met een iets donkere stof zodat er een voeringetje zou zijn en dat het dus zeker niet licht doorlatend is...the whole point van het masker :)

En dit is het resultaat!



Het is redelijk gelukt, het ooglapje zelf is enkel iets 'te juist', het mocht eigenlijk iets groter zijn maar het past wel. Ik heb het eerst binnenstebuiten vastgestikt en dan dus gedraaid en dat mocht ik misschien niet aan het 'neusgedeelte' gedaan hebben want je ziet nu wel goed de handsteken.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen