zondag 5 januari 2014

Rode knuffeltjes

Ik heb al een paar kleine knuffeltjes genaaid:

Een visje, daarna een olifantje maar mijn allereerste was het konijntje onderaan op de fotootjes.
Na mijn eigen foto's te bekijken merk ik dat ik een lichte voorkeur heb voor rode stofjes :) ... voor knuffeltjes te maken dan toch 


Dit visje is gemaakt van 2 verschillende stofjes, een lintje die ik op de naad heb gekleefd en witte knoopjes als oogjes. Misschien had het hier toch beter geweest moest ik een vinnetje bovenaan genaaid hebben.



Dit olifantje heb ik gehaald uit een boek uit de bibliotheek waar ik jammergenoeg niet meer de naam van weet. Ik heb hem enkel een klein beetje aangepast door de oren vast te naaien aan het lijfje want anders 'floepten' ze telkens omhoog.


Dit knuffeltje gemaakt van een oude body van Lucie. Ik heb het knuffeltje opgevuld met stukjes stof en daarom niet zo goed gelukt vond ik persoonlijk. Het leren strikje komt van een kapotte haarspeld.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen