maandag 13 januari 2014

Potjes maken en potjes vullen

Ik heb een kast volstaan met glazen potjes. Die glazen potten zijn niet alleen mooi maar ook handig om spulletjes in op te bergen. Je ziet er dan ook direct door wat er in zit. Ik vond het wel leuk om ze toch een klein versieringetje te geven daarom heb ik van 2 potjes het dekseltje versiert met een vastgelijmd figuurtje: bij de ene een pionnetje en de andere een dino uit een kindersuprise ei. Dan heb ik ze zwart gespoten en voila...terug op het potje draaien en klaar!

En het opvullen is NOG leuker!



Ik vond deze doos met prachtig gesorteerde garen (in den Action natuurlijk) maar het zijn misschien wel geen ideale om het echte 'zware' naaiwerk mee te doen maar ze ogen zo mooi dus het garen heeft als bestemming: mijn potjes!





En zo eindigen ze in mijn naaiboekenvakje in mijn bibliotheek!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen