donderdag 2 januari 2014

Plopvalies

In sommige winkels kan je bij babyspullen een cadeauverpakking krijgen of kopen. Dit zijn meestal zo'n kleine valiesje die je aan de zijkanten kan toeplooien. 

Ik had nog eentje liggen en in de plaats van de 'gewone' reclame heb ik het valiesje gepimpt met...the one and only PLOP! 



Dit is zoveel leuker, voor de kleine jongens en meisjes, om te krijgen!




Hoe heb ik dit gedaan?
Ik had nog een hoop Plopstrips die ik ooit van iemand had gekregen. Het waren kleine papieren strips die, denk ik, bij de krant zaten of zo. 
Ik had er een hele hoop van en ben dus beginnen met....vakjes uitknippen é. 
Wanneer ik er een hoop had, beginnen kleven, niet gestructureerd of zo gewoon...plakken. 
EN nadien plastificeren met gewone doorzichtige plakfolie en zo ...de Plopvalies!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen