donderdag 2 januari 2014

Pillow fight!

Eén van de eerste dingen die ik heb gemaakt, wanneer ik ben gestart met naaien, is een kussen. 
Het allereerste heb ik na veel sukkelen kunnen maken maar dan jammer genoeg opgevuld met stof restjes en daarom ook niet zo goed uitgevallen...en hard!
De hartjes had ik er ook aangedaan om mijn gefoefel aan de randen wat te verbergen :) .


Wanneer ik na een tijdje de machine wat onder de knie kreeg, begon ik er toch wat meer...vorm in te krijgen.

Wat fruit...een visje...
 




(deze ging misschien iets beter zijn moest ik een vinnetje aan de bovenkant hebben gemaakt)

Daarna kreeg ik het volledig onder de knie en volgde mijn wolkje, mijn persoonlijke favoriet:


Er gaan er wel nog komen maar zo zijn jullie al mee met de gepasseerde creaties é.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen