maandag 13 januari 2014

Opmaak proces: 1ste stap logootje

Na nu al een 'kort' tijdje bezig te zijn met m'n blog wou ik ook heel graag een soort van 'logo'tje bij mijn blog hebben. 

Nu moet mijn naam van m'n blog: Het roze waterpaardje er natuuuuurlijk aan gelinkt zijn. Ik had al een ideetje in mijn hoofd hoe ik het er graag wou uitzien en dat was een redelijk 'strak' tekeningetje. Nu is dat soort tekenen, dat ik dus graag zie, jammergenoeg niet voor mij weggelegd dus ik heb mijn echtgenoot ook nekeer doen werken:). Hij kan goed tekenen en dus na veel uitleg van mij is hij eraan begonnen! Super é, t'is al teamwork aan het komen zelfs! 

Nu heb ik dan de tekening dus ingescand en in 'paint'...hééél de dag bezig geweest om het wat netjes aftewerken aan de randjes...dat je alleen maar kunt zien als je 300 % inzoomt en wat dus niemand doet, swat het is gelukt en ik ben tevreden!

tadaaaaaaaaaaaaaaaa:



Pretty nice é!

Volgende stap: de rest van den blog é :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen