maandag 13 januari 2014

Octopusrolletje

De basis van dit knutselwerkje is een wc rolletje = het basis knutselattribuutje die in de meeste scholen waarschijnlijk ook 'het meeste' gebruikt wordt. 
Dus ja, ik spaar die 'natuurlijk' ook en daarmee heb ik met mijn bengeltjes dus iets gemaakt.




Heel eenvoudig te maken, ik leg het vlug eventjes uit:

nodig: 

  • verf (of je kan eigenlijk ook gewoon het wc rolletje vol tekenen met stift of zo maar ik vind het persoonlijk mooier in verf)
  • klein beetje wit papier
  • wiebeloogjes (als je er geen hebt kun je ze gewoon tekenen)
  • schaar

Schilder een rolletje:

teken lijntjes tot waar 'de petitos' mogen knippen



kleef er witte bolletjs op die je hebt uitgeknipt uit wit papier, daarboven op kleef je de oogjes en dan  de beentjes naar buiten plooien




Klaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen