zondag 5 januari 2014

Mini ovenwantjes

Nina's wantje
Mijn kleine keukenprinsesjes hebben een speelgoedkeukentje in de living staan maar we hadden dus het volgende MEGA grote probleem:
1 paar wantjes EN 2 meisjes !?!?
Ik dacht het op te lossen met elk een wantje maar dat was 'het slechtste idee ooit!' dus ik besloot er te maken..of dit toch te proberen.


  1. Ik vroeg Nina haar handje op een papier te leggen en daar, iets wat ruw, rond te tekenen zodat ik een grote want had. 
  2. Deze heb ik uitgeknipt en 4x ( 2 tegenovergestelde richtingen) uitgeknipt. 
  3. Daarna de goeie kanten op elkaar, stikken rondom en de onderkant vrij laten. Terug draaien in de goeie richting en dan een boordje omplooien en stikken. 
  4. Ik had nog een restje donkerblauwe biezekes dus deze heb ik, als afwerking, er nog omgenaaid; Met op het einde een lusje!
  5. Als finishing touch heb ik 2 opstrijk-patchen (uit de action) op gestreken en klaar is kees!


En nu bakken maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen