zondag 5 januari 2014

Mijn adventKERSTboom

Het is wat laat om daar nog mee af te komen maar ja, het is dan maar een idee voor volgende jaar é :)

Ik heb een advent kalender gemaakt in de vorm van een kerstboom.

De hoofdbenodigdheden waren groen papier, wasknijpers, gekleurd papier, washi tape en lijmpistool.

Ik heb een op een groot wit karton een grote groene kerstboom gemaakt uit karton. Om hem groen te maken heb ik hem verpakt met groen inpakpapier dus. 
Met het gekleurde papier heb ik allemaal kleine envelopjes gemaakt
Daarna heb ik wasknijpers geplakt met mijn lijmpistool, vergenoeg van elkaar dat de zakjes ertussen konden en ton in de vorm van de kerstboom.
De wasknijpers heb ik versiert met washi-tape en de zakjes genummerd.
In ieder zakje heb ik dan een snoepje of iets anders kleins gestoken en dan...aftellen maar!



Je denkt waarschijnlijk waarom ik pas aan 9 begonnen ben, wel het zit zo...met hun verjaardagen kort op elkaar en daarna de sint was het allemaal wat beetje teveel van het goeie dus...vandaar.

De kinderen vonden het wel fantastisch om, elk om de beurt, elke avond HET zakje te mogen nemen en te openen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen