woensdag 1 januari 2014

Luiermapje

Mijn neef en zijn vriendin hebben een dochtertje gekregen en voor deze gelegenheid wou ik zelf iets naaien. Het is dus een luiermapje geworden!

Ik heb dit ontwerpje ook uit het boek van Elke Vanelderen (Van naald tot draad 2).



Ik heb het gemaakt van een mooi stofje met een hartjesprint. De sluiting heb ik, net als haar naam, versierd door te flocken. 

Ondertussen heb ik ontdekt dat er veel variaties zijn van zo'n luiermapje maar voor mij allereerst vind ik het nog meevallen é.

Ik heb dat ooit zelf eens cadeau gekregen en uiteindelijk vond ik dat super handig! 
Als ik ergens ga met de kindjes en ik heb geen zin om de verzorgtas helemaal mee te nemen, enkel mijn handtas, dan nam ik gewoon dat mapje mee.
Ondertussen is het al verhuisd, in mijn auto, onder de zetel, voor wanneer ik gewoon eens de verzorgtas vergeet. :)


Handig!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen