woensdag 8 januari 2014

Kerstspullen opbergen

Yep, het is definitief : de kerstperiode is voorbij.


Ik vond het leuk om alles kerstspullen uit te zetten en het huis te versieren. Alles lekker gezellig, lampjes in de kerstboom,...ja gezellig is het woord die er het beste bij past. 
Maar wanneer het voorbij is en ik alles weer mooi kan sorteren in de kerstboxen, geeft met dit net zoveel voldoening. Mijn huisje wordt weer helemaal clean, we verzetten weer het één en ander en nekeer goed schrobben en ....minty fresh!


Mijn lampjes steek ik normaal in een mini schoendoosje maar dit jaar wou ik ze eens deftig opbergen zonder het volgende jaar terug ze te moeten ontnestelen. 

Ik nam een kartonnetje en knipte er langs beide kanten een rechthoekje uit aan de zijkanten.

Zo had ik een soort 'spoel' waar ik mijn lampjes rond kon draaien.



Zowiezo niet veel werk om volgend jaar de lampjes in de boom te hangen!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen