zondag 5 januari 2014

Handtassen maken

Mijn 1ste handtas heb ik gemaakt vanop een website waarvan ik de naam nu natuurlijk niet meer weet (het is dan ook al een tijdje geleden) en hier heb ik eigenlijk heel goed mijn tijd genomen, ze is met voering en al!
Ik vind ze best wel goed meevallen:


Flower bag

Mijn 2de handtas heb ik gemaakt van 2 verschillende sjaals; Het handvat van deze, en ook van de volgende, heb ik gemaakt van een plastieken buis die ik heb overtrokken met stof. Hier heb ik dus gewoon een reep dichtgenaaid aan de langste zijde en dan binnenstebuiten gedraaid. Dit was allesbehalve gemakkelijk met deze 'fake' leren stof.


Ik vind het motief wel nog steeds leuk maar ze is in werkelijkheid veel te breed om te gebruiken.


Mijn 3de handtas heb ik gemaakt van 'fake' leer die ik heb gekocht op de stoffenbeurs.


Ze ziet er redelijk 'basic' uit.


Mijn 4de heb ik gemaakt van allemaal verschillende stukken die ik aan elkaar genaaid heb, daarna een zak van gemaakt en daarna van een strook die ik over had een riem gemaakt. Niet denderend...not a keeper.




Volgende keer...meer in de richting van mijn 1ste proberen te werken zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen