zaterdag 4 januari 2014

Glazen washi potjes

We gaan terug upcyclen en deze keer met glazen potjes. Niks is zo mooi dan een groepje mooie propere glazen potjes bij elkaar met daarin een 'groepje' van dezelfde spullen; Ik vind het netjes...clean...gewoon mooi!
Hiervan heb ik hier een voorbeeldje met mijn vaasjes washi tape en mijn vaasje gogo's. 




Ja ik hoor u al denken "gogo's???" 
Ja het is een rage geweest in...Delhaize denk ik? 
Je kreeg deze kleine wezentjes gratis bij aankoop van X aantal euros en ik kan er niet aandoen maar ik vind ze de max! 



Diegene die dat uitgevonden heeft...ja ik zou wel eens willen zien hoe ze daarop gekomen zijn om van die kleine grappige monstertjes te maken.

Swat terug naar het upcyclen: 
met bijvoorbeeld washi tape kan je al heel veel doen! 
Hier heb ik bijvoorbeeld 2 glazen potjes gewoon uitgewassen (gelukkig) en daarna beplakt met washi tape; Het is heel eenvoudig en je kan ze eigenlijk op alle mogelijke manieren versieren. 



Het kan leuk zijn als je ze helemaal volhangt maar het kan ook leuk zijn als je dit met mate doet...dus bijvoorbeeld gewoon 1 gekleurd streepje. Nu denk je misschien dat je niet weet hoe je aan die washi tape geraakt maar dit is zo'n rage gekomen dat je dit nu echt overal kan kopen. Je vindt het in Action, Hema, hobbyshops,duizende webwinkeltjes... kortom bijna overal!

Dus, wanneer dat laatste beetje appelmoes op is, probeer het maar eens é!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen