vrijdag 3 januari 2014

Fimo brocheke

Eigenlijk kan je van alles een broche maken, zolang je er achteraan maar een speldje aanhangt. 



Deze speldjes vind je in alle hobbyshops ter wereld.

Mijn eerste brochekes heb ik gemaakt van Fimo*:






Maar je kan het dus werkelijk van vanalles maken:

hier heb ik eentje gemaakt van een roosje die ik ooit losgemaakt heb van een cadeautje:



Ook van stofjes: bijvoorbeeld een strikje wordt al heel snel een mooie accessoire voor op een bloesje of jurkje:

Zelf een sticker, die al verschillende keer van kunstwerk van mijn dochters gewisseld heeft, is geëindigd als broche:



Ok, de achterkant ziet er niet uit maar dat zie je uiteindelijk toch niet é!

*Fimo is een soort boetseerklei die bestaat in 85 kleuren, het hardt niet op kamertemperatuur, het moet gebakken worden. Men gebruikt het voor juwelen, beeldjes en andere decoraties. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen