zaterdag 4 januari 2014

Engeltje maar ook een bengeltje

Er was een paar weken geleden een afscheid feest voor een juf van de school van Nina. Aangezien de juf dol was op engeltjes was er gevraagd om zoveel mogelijk kinderen in engeltje laten verkleden. Nadien merkte ik dat de meeste gewoon een witte t-shirt aan hadden maar ik had dus, samen met mijn naaimachine, mij een beetje laten gaan.


  1. Ik had een wit jurkje gemaakt, redelijk basic zonder veel model en aan de hals een klein kraagje gemaakt van kant. 
  2. Vooraan heb ik een lint dubbel geplooid en met een knoopje vanboven vastgemaakt.
  3. Nu heb ik daarna op een stuk witte stof 2 grote vleugels getekend en deze dan uitgeknipt. 
  4. Daarna gestikt aan de randen en opgevuld. 
  5. Deze heb ik vastgemaakt aan de jurk en zo ...daar is mijn engeltje!




Engeltje...(b)engeltje....:)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen