maandag 6 januari 2014

Cupcakes Colours

Ik ben totaaaaaaaaaaaaal geen kok maar het enige wat ik wel leuk vind in de keuken is bakken. Je moet er dan ook geen echte 'feeling' voor hebben maar als je het recept volgt ben je al redelijk zeker van resultaat dus daar waag ik me wel op. Voor diegene die zich nu afvragen wat mijn kindjes te eten krijgen neen niet elke dag taart ik heb een echtgenoot die er van geniet van in de keuken te staan dus daar ben ik wel met mijn gat in de boter gevallen. Ik kan wel iets eetbaars op tafel zetten maar ik doe het gewoon niet zo graag...maar terug naar het onderwerp: bakken doe ik dus wel graag.

Ik heb nog een paar foto's van cupcakes die ik heb gemaakt:

Deze zijn gemaakt voor, zoals je kunt zien, de verjaardag van Nina. Elmer is de mascotte van haar klas dus heb ik er mini roze olifantjes gemaakt:


Deze zijn geweest voor een familiefeest:



En de laatste waren om het personeel in het Brandwondcentrum in Gent te bedanken:



Hierover ging mijn allereerste kennismaking met bloggen, hier heb ik verslag gehouden terwijl mijn kleinste engeltje in het ziekenhuis lag: http://lucieinhetbwc.blogspot.be/

Smakelijk!





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen