maandag 6 januari 2014

Cadeau labeltjes

Om een cadeautje extra mooi te maken kan je er gewoon een labeltje aan hangen. Hier hoeft niet altijd iets opgeschreven staan, er kan ook gewoon een symbooltje of prentje opstaan zoals deze van Orla Kiely (prachtige spullen van haar:



Bij mijn laatste bestelling bij de Papiermier (machtige site: http://www.papiermier.be/nl/ ) kon ik het niet laten er bij mijn bestelling te steken.

Nu kan je dit natuurlijk zelf maken in alle mogelijke kleuren, papieren, prints, formaten,...ga zo maar door!
Je kan ze zelf gemakkelijk knippen of je kan zo'n 'uitduwer' kopen:
Je hebt dat in alle formaten
...dit is dus niet mijn hand want ik heb geen zo'n lange nagels.


Zelf heb ik er al redelijk wat gemaakt, als ik een paar restjes liggen heb zal ik ze meestal gemakkelijk op een iets harder, steviger papiertje kleven en dan een 'labeltje' uitknippen:
 



Ik heb er zelfs een verjaardagsfeestje mee gemaakt:


Dus labelen maar é!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen