zaterdag 4 januari 2014

Bandietballonnen

Ik heb een hoop ballonnen gekregen maar daar staan natuurlijk koeien van letters op met reclame. Aangezien ik er zoveel had gekregen wou ik ze toch wel gebruiken en dus wou ik een snelle manier om zoveel mogelijk ballonnen te versieren. 

Ik kwam tot het volgende resultaat: bandietballonnen!




Hoe heb ik dit gedaan? 


Heel eenvoudig:



  1. ik heb verschillende rechthoekjes uitgeknipt uit gekleurde vilt (de hoekjes heb ik wat afgerond)
  2. daarna heb ik op wit papier allemaal verschillende paar ogen getekend en uitgeknipt
  3. op ieder rechthoekje heb ik een paar ogen gekleefd
  4. de rechthoeken heb ik recht op de 'reclame' geplakt en aangezien de ballon rond is kruipt die wat ongemakkelijk omhoog maar met een kneepje midden vooraan het rechthoekje leek dit al snel op een neus
  5. onderaan het rechthoekje een mond tekenen op de ballon en onze bandieten zijn klaar! (geen inspiratie voor 'monden': Google 'monden' en je bent vertrokken!)
Nina's meisje met de ballonnen.
Party!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen