maandag 6 januari 2014

Ballonnen wol & lijm

Ik had al verschillende keren op Pinterest gezien hoe men halfdoorzichig ballen van touw/wol had gemaakt en ik wou dit ook eens proberen. Het ging wel helemaal niet zoals ik had gehoopt EN het was een enorme knoeiboel!

Dus met touw en lijm en mijn ballonnetjes ging ik aan het werk. Ik maakte mijn wol doornat in lijm en begon het dan rond de ballon te wikkelen, dit drupte natuurlijk langs alle kanten en was ook super glibberig. Ik heb het gedaan met kleine ballonnetjes dus na een korte tijd had ik het ballonnetje wel redelijk omwentelt en kon ik het opzij leggen voor het volgende. Na een paar heb ik ze opzij gelegt en gewacht tot ze droog waren.

Wanneer droog heb ik de ballonnen geklakt maar er bleven er maar een paar, van de vele dat ik had gedaan, nog mooi rond.

Dit was het resultaat:


Uiteindelijk zag je ook goed de lijmresten dus ik denk niet dat het zo goed was, oftewel moest ik het met iets anders dan wol gedaan hebben, gewone touw mss. Maar ik ga het nog niet direct opnieuw proberen :) .

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen