woensdag 8 januari 2014

Autotas

In de kringloopwinkel vond ik zo'n autotas: deze kan aan de achterkant van de autostoel hangen en daar kunnen dan kinderen hun speelgoedjes insteken.


Nina heeft nog zo'n autootje
gekregen voor haar geboorte
Het was waarschijnlijk ene dat een andere creatieveling zelf gemaakt had, super mooi gedaan btw!

Wij hebben er normaal ook elk één in de auto, papa een veilige zwarte zak natuurlijk, maar ik had er eentje hangen van Plop. Jammergenoeg is de riem doorgescheurd en na het naaien van de riem scheurde ze dan op een andere plaats dus de nieuwe zak kwam als geroepen.

Ik wou ze wel wat personaliseren en daarvoor heb ik dus flockfolie gebruikt. De namen van mijn prinsessen staan er nu op en wat extra hartjes en versieringetjes.

Dit is het resultaat:




Hier is het NOG leuker speelgoed in te steken!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen