zondag 29 december 2013

Stofjes opbergen

Ik zie altijd al die mooie stofjes zo netjes op elkaar gestapeld in de winkels, super uitnodigend niet?

 

Wel ja, die opslagplaats is er dus nog steeds niet dus ik moet andere oplossingen zoeken é

Ik heb die trucjes van in de winkel een klein beetje proberen na te doen en dus ook mijn stofjes rond een 'plankje' gedraaid. In de plaats van een plankje is het wel nog steeds op de *DIY manier van mij en ik gebruik dan dus stukjes karton. De kartonnetjes zijn ongeveer de breedte van een Kellogs doos dus die spaar ik ondertussen en duw ze plat en steek ze in mijn storage-hoekje :)

 

met dus als resultaat mijn box (nr.2 ondertussen :) )



*DIY: Do It Yourself

....er zullen wel nog een paar dozen bij komen zeker?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen