vrijdag 27 december 2013

Naaimachine vs Mama Lisa 1 - 1

Momenteel ben ik volop in de ban van mijn naaimachine, correctie: mijn moeders naaimachine. 
Ik heb een paar jaar geleden eens een naaimachine gekregen van mijn echtgenoot en daarmee wou ik dus direct aan de slag. Na veel vloeken en vechten met mijn machine heeft uiteindelijk de naaimachine dan gewonnen MAAR een tijdje geleden was ik op bezoek bij mijn moeder en daar ging ik de strijd opnieuw aan…maar nu met haar machine en wat bleek: ik kon het dus wel! 
Na wat ‘opereren’ aan mijn machine kwamen we al snel tot de conclusie dat het aan de machine scheelde en niet aan mij….oeff! 

Ondertussen ben ik al een paar weken op onderzoek op Pinterest en heb ik met wat bijgeschoold via andere website’s. Natuurlijk heb’k ook het voordeel dat mijn moeder goed kan naaien en dus in nood gevallen kan ik daar natuurlijk ook wel op rekenen. 

Maar ik heb doorgezet en dus een paar weken verder heb ik al een paar patronen en naaiboeken versleten. Ik heb de microbe echt te pakken en daarvan kan je dus al wat  bewonderen op mijn Pinterest pagina. 

Het laatste werkje kan ik nu wel nog niet publiceren want het is een geschenkje voor babyborrel van familielid en …het zou de verrassing wel degelijk…verpesten é.
Maar hier wel enkele van mijn laatste werkjes:


ballonnen rokje voor mijn kleinste prinsesje

wolken kussentje

olifantknuffeltje


mijn kleinste sprot met een blauw jurkje uit het boek Van naald tot draad 2
(yep v Regi's vrouwke)


jurk voor mijn grootstesprot
patroon van het merk CoupCoup uit envelopje gekocht in de Veritas


Zijn ze gekleed of zijn ze gekleed?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen