vrijdag 27 december 2013

Mijn entré in the world of blog

Hey hey
Hier ben ik dus ! "IK?" Ja een kleine, zo goed mogelijke samenvatting van mezelf is hier misschien wel niet misplaatst: Ik ben mama van 2 (b)engeltjes van meisjes en getrouwd met mijn 'one and only love' dus wat wil een vrouw nog meer?
Wel euhhh... vanalles eigenlijk! Maar we beginnen bij het bloggen!


‘Het blog fenomeen ‘ bleef me fascineren en ik hou er van mij creatief volledig uit te leven dus….waarom dit niet delen met de rest van de hele cyber wereld!? 

Ik begon bij het begin (wat men meestal wel doet) en zocht een naam...iets anders...iets nieuws? wel ...wie heeft al een roze waterpaardje gezien? 



Sommige van mijn ‘creaties’ zijn super praktisch, andere hebben totaal géén enkele functie, sommige dingen zijn gemaakt van spullen waarvoor ik wel degelijk een paar centen heb moeten neerleggen en sommige komen dan weer uit mijn wekelijkse bezoekjes aan de kringloopwinkel. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik een zwak heb voor het ‘upcyclen’ van spullen. 


Moest ik kunnen zou ik dan ook alles sparen, want het komt ‘zeker’ nog eens van pas maar jammer genoeg woon ik niet in een opslagplaats …kortom van mijn echtgenoot mag ik dat dus ook niet. De eindresultaten van mijn creaties zet ik dan ook meestal te pronken op mijn Pinterest prikbord: http://www.pinterest.com/8lis8/

De meeste van mijn creaties eindigen meestal bij mijn dochtertjes lief maar soms zijn het ook cadeautjes of gewoon ideetjes die ik wou uitwerken…en soms echt héééél soms kan ik je misschien wel inspireren om zelf iets te creëren…fingers crossed!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen