zaterdag 28 december 2013

Een wijs bladwijzertje

Je kan er natuurlijk 1000den kopen maar eentje zelf maken is misschien niet altijd  het gemakkelijkste maar voor sommigen soms wel het leukste. 




Mijn recente bladwijzer is héél eenvoudig. Hij is eigenlijk gemaakt van een kunstwerk van mijn grootste dochter Nina. Ze heeft een tekening gemaakt op een strookje papier, aan de achterkant heb ik een papiertje gekleefd met leuk printje. Ik heb deze gelamineerd met mijn machientje (je kan dit gewoon met plastiek plakfolie doen) en dan mooi er rond knippen. Vergeet zeker niet een klein boordje erlangs te laten anders gaat de folie open.
Ik heb dit vroeger ook eens gemaakt maar ipv een tekening had ik een strookje papier beplakt met fotootjes van ieder lid van de hele familie als cadeau voor de opa. Je kan dit ook gemakkelijk maken in het programma Word. Gewoon fotootjes groter/kleiner laten worden en die strook dan uiteindelijk afdrukken. Ik vind het persoonlijk mooier als je de fotootjes in zwart/wit afdrukt.

Je kunt er ook gewoon eentje zelf maken van restjes stof!
een strookje aaneen naaien en versieringetje eraan en voila:



Persoonlijk vind ik zo'n huisje die werkt als lampje en als bladwijzer natuurlijk ook wel heel cool! 




Na wat zoekwerk vond ik dat dit dus als volgt heet: De bookrest lamp van Suck UK

Good night!



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen