dinsdag 31 december 2013

Dash tonnetjes pimpen

Een tijd geleden heb ik een grote pak clics gekocht via 2de hands en die zaten allemaal in kleine Dash tonnetjes. Zo te horen had Dash een actie gedaan waar je deze kon krijgen bij aankoop van Dash producten.

Super leuke kleine tonnetjes maar ik had er wel redelijk wat dus ik besloot ze wat te pimpen.
Neen geen poppenhuisje zoals ze in de reclame toonden want daar zijn ze veel te klein voor maar gewoon goeie leuke opbergbox'jes.

Mijn eerste tonnen-project was een doos voor de auto's, ja ik hoor je denken: "je hebt toch 2 meisjes" maar toch...ook auto's zijn in dit huis deel van de speelgoed berg!




Daarna moesten natuurlijk de 'My little pony's ook een tonnetje:




Hier geen "My little Pony's" erop maar ik heb deze enkel bekleedt met een plakpapiertje gevonden in de kringloopwinkel.


Daarna heb ik het voorlaatste tonnetje gewoon helemaal ondergedompeld in stickers uit het laatste Flow magazine.


En last but not least:

Een wereldtonnetje!

Gemaakt van een...hoe kan het ook anders, stukje wereldkaart natuurlijk!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen